11 Ekim 2009 Pazar

HARİKA BİR TOPLANTI,HARİKA BİR JEST!

Kahvaltı toplantımızı bugün yaptık.Katılımımız çok güzeldi.Tüm velilerimiz gayet ilgili ve şıktı.Çok keyifli bir pazar günüydü.İnanın çok güzel insanlar bir araya gelmiş,hepsi birbirinden değerli.Bizde Altınçocuk ailesi olarak inşallah sevgili velilerimizi güzel ağırlamışızdır.Bu arada benim için çok güzel bir süpriz vardı RÜYAnın annesi toplantıya sağlık sorunundan dolayı katılamamış ve özür çiçeği göndermiş.Açıkçası sağlık sorununa çok üzüldüm BARAN hanıma geçmiş olsun diyorum ve bu inceliğinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum....
Uğur böcekleri masası ...
KATILAN TÜM VELİLERİME ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM....
Masamızın hazırlanmış son hali ,misafirlerimiz için elimizden gelen tüm ayrıntıları düşündük umarım onlarda bizler kadar mutlu olmuşlardır...

2 yorum:

ebrulifizik dedi ki...

Gerçekten güzel bi gündü elinize ve yüreğinize sağlık ....çocuklarımız gerçekten çok şanslı böyle bi okulda ve sizinle eğitim gördükleri için.....iyi ki varsınız Şule öğretmenim....o gülen yüzünüz hiç solmasın....

Adsız dedi ki...

gerçekten tüm velilerinizi çok güzel ağırladınız.